Hvor længe skal man vente på sin iPhone 4 fra Telia?

Posted: september 7, 2010 in Blog, Fotos, Gadget
Tags: , , , , , ,

Telia's annonce for iPhone4

Nu har jeg endelig truffet beslutningen om langt om længe også at hoppe på iPhone bølgen. Heldigvis var det lige da Apple lancerede deres nye iPhone 4, hvilket betød at jeg kunne få en 4. generation iPhone.

Men, men, men.

Der er ikke flere på lager og man skal skrive sig på for at kunne købe en. Det er jo Sovjettiske tilstande.

Nu må jeg så vente på at jeg får emailen fra Telia om at jeg så har 24 timer til at købe den i. Så jeg har brugt ventetiden til også at skrive mig op til en telefon hos Telmore, 3 og TDC.

Så må vi se hvem som sender mig emailen først…

Skriv et svar

