Send links til blogroll

Posted: april 10, 2010 in Blog
Tags: , , , , ,

Jeg er igang med at udvide min blogroll med flere relevante links. Så jeg har behov for at I sender mig nogle links til interessante sider. Det kan være fashion blogs, websider om film, websites med fede billeder, men der er faktisk frit slag. Dog forebeholder jeg mig retten til ikke at medtage dem hvis de falder helt uden for. Selvfølig vil jeg også blive glad, hvis I tilføjer min blog på jeres blogroll.

Glæder mig til at høre fra jer!

Skriv et svar

