Dette har piger i deres tasker – what is in your bag

Posted: april 10, 2010 in Blog, fashion, Gossip, Mode
Tags: , , , , , , , , , ,

Når forårssolen titter frem, tager vi alle ud for at nyde den i fulde drag. Vi tager på cafeer, ud for at shoppe eller bare for at gå en tur. Men lige meget hvor vi går, har hver pige man møder på sin vej en taske over armen. Nogle har små fikse tasker. Andre har større tasker. Men hvad har de egentlig i deres tasker som de ikke kan undværre? Dette spørgsmål er faktisk grobund for internet blogging fænomenet “What is in your bag”, hvor piger tager billeder og beskriver indholdet af deres tasker.

Jeg har lånt og samlet nogle forskellige bud på hvad piger har i deres tasker. What is in your bag. Værsgo.

1. Den første taske er fra trineswardrobe.dk

Indholdet i trineswardrobe's taske.

● Pepsi Max, starter fyldt næsten dagligt, men ender hurtigst som vandflaske. ● Mine to laster Marlboro lights & Nellie Dellies. ● Coco Chanel Mademoiselle taskeversion. ● Volume-pulver fra Schwarzkopf, meget smartere end hårlak. ● Mac make up palette. ● Rosebud. ● Chanel lipgloss. ● Hårelastik & hårnåle. ● En bog, hader at vente, så har altid en bog med mig – lige nu læser jeg Rachel Zoe “Style A to Zoe”. ● Min ret så sexede nøglering fra Nybolig. ● Marc Jacobs pung. ● Samt min Iphone.

2. Den anden taske er fra kabrioleche:

Indholdet af Kabrioleche's taske.

● 3550,- Filippinske piso (ca. 300,- kr.) som jeg aldrig har fået vekslet tilbage efter vores sommerferie forrige år. ● Et brev til min engelske ‘familie’, jeg mangler bare frimærket. ● Brilleetui m. læsebriller. ● Kalender. ● Notesbog fra Moleskine. Bruges kun til ‘vigtige noter’ – dvs ingen indkøbslister, men fx talen til min farmors begravelse og til min brors bryllup. ● Blyant. ● 2 zoners klippekort. ● Makeup pung fra en Tigerbutik i noget skønt japansk stof og med en ‘Hello Kitty’-agtig kat på. Ikke særlig sofistikeret, men jeg er ret glad for den! ● Lille-bitte flaske Guerlain Mitsouko EDT. En af min absolut ynglingsparfumer. ● 4 chokolademandler – en craving jeg har for tiden. ● Tyggegummi, både grøn og sort Stimorol. Henholdsvis min søns og min ynglings. ● Lille skattekiste til tabte rokketænder – min søns, ikke mine! ● Taskespejl. ● Pilleæske. ● Kuvert med recepter. ● Nøglebundt. ● 1 Yu-Gi-Oh kort (samle-/bytte-/spillekort, som drengene på skolen var meget optaget af for noget tid siden. Det her er vist ikke et af de attraktive…). ● Mobiltlf. ● Div. hårelastikker og spænder. ● Møntpung. ● Pengepung. ● Tampax. ● Neem Nail Oil fra Dr. Hauscka, som jeg har svært ved at undvære. ● Neglefil i glas. Knækket! ● Clarins lipgloss. ● Kanebo Lipgloss. ● YSL læbestift i rigtig rød. ● Rose Bud lip Balm – den eneste af de sidstnævnte 4 ting jeg bruger særlig tit! ● Mini Schweitzer-kniv. Har haft den i årevis og kan ikke forestille mig at undvære den. ● Rødt perlearmbånd. Nu er jeg overbevist – det er medieliderligt! Jf. et par af de seneste indlæg🙂 ● En stak kvitteringer af den hverdagsagtige slags fra Netto og Irma.

3. Den tredje taske er fra stumtjeneren:

Indholdet fra Stumtjeneren's taske.

● Mobil – var aldrig til de fancy modeller, tydeligvis😉. ● cigs & lighter (når man ryger de billige, må man putte dem i et fint cover). ● parfume: Nina by Nina Ricci. ● solbriller i tortoise fra monsoon acc. ● Mulberry pung i croko. ● eight hour. ● hårnåle. ● nøgler. ● Mulberry timemanager. ● gamle kvitteringer.

4. Her er indholdet fra Canadiske Leese Looks taske:

Indhold af Leese Looks taske.

“brenda” alexander wang. wallet – old f21.h20- life necessity. pen- gift from my dad. i-pod. moleskins- i am constantly jotting. concealer – ysl touche eclat. stubborn spot sprouts. mirror- MJ from a girlfriend😉. phone. rosebude salve- key to all dryness. ray ban clubmasters- i am never shade-less. hair ties. comb. bubblegum- no sugar free stuff for me. i love gumballs!

5. Her er indholdet fra dailystylediary-lynn taske:

Indholdet af dailystylediary-lynn's taske.

6. Her er indholdet fra en annonym’s taske:

Indhold af annonym taske.

Skriv et svar

