Cherry Coke er endelig kommet til Danmark

Posted: oktober 22, 2009 in Blog, Mad
Tags: , , , , , ,

Bloggen er flyttet til:

www.skarpenyheder.dk

 

Cherry Coke er endelig kommet til Danmark

Cherry Coke er endelig kommet til Danmark

Hvor var det en glædelig oplevelse at gå ind i en kiosk her til aften. Jeg skulle købe noget at drikke, og rakte automatisk ud efter en Faxi Kondi. Men lige ved siden af den stod der en flaske Cherry Coke.

Jeg troede ikke mine egne øjne og købte straks alle i kølemontren da jeg blev nervøs for de var kommet der pga en fejl.

Men jeg spurgte kiosk ejeren og sagde at de skam kom fra Coca Cola Danmark, og han da sagtens kunne bestille flere.

For 20 år siden lancerede Coca Cola Cherry Coke for første gang i Danmark. Men de blev hurtig taget ud af handlen. Senere i 1990’erne skrev jeg et brev til Coca Cola Danmark’s marketingchef og spurgte ham hvornår vi fik Cherry Coke igen. Jeg fik et høfligt svar om at det nok ikke skete forløbig da danskernes smag ikke var forenligt med Cherry Coke smagen.

Men nu er den her heldigvis!!!

Nu mangler vi så bare Dr. Pepper.

Kommentarer
  1. pincl siger:

    Hvilken kiosk?

  2. Hans-W siger:

    dr peppers kan man købe hos nogle etniske grønthandlere

  3. jolly78 siger:

    Hej

    Jeg er enig, jeg har gået og ledt efter cherry coke eller dr. pepper i laaaaang tid.
    Da jeg endlig så dem i min lokale kiosk, måtte jeg også bare købe alle i køleskabet.

    Cherry cola styre🙂

  4. René siger:

    Hvad jeg kan se står der “limited Edition” på etiketten så glæden er nok kort….

    Men ikke meget markedsføring fra coca colas side.

  5. Stig siger:

    Nogen som ved, hvor den kan købes?🙂

  6. Mette siger:

    Dr. Pepper kan altid fås i Super Best i Aalborg og det samme kan Cherry Coke!

  7. Rasmus siger:

    Gælder også Super Best i Århus, på Vesterbro Torv! Og hvis det ikke skulle kunne lade sig gøre, er der altid http://foodfromhome.dk

  8. svend siger:

    desværre var det en kort bemærkning at cherry coke var på det danske marked. den kan importeres fra england via foodfromhomes hjemmeside.
    støt op om facebook gruppen love cherry coke

Skriv et svar

