Instruktør Woody Allen kommer Roman Polanski til undsætning

Posted: september 30, 2009 in Adoption, Film, Gossip, Politik
Tags: , , , , , , , , , ,

Bloggen er flyttet til:

www.skarpenyheder.dk

 

Instruktør Roman Polanski

Instruktør Roman Polanski

For en uges tid siden blev instruktør Roman Polanski Schweizisk politi som følge af en international arrestordre fra USA. Sagen stammer naturligvis fra 1978 hvor han i Jack Nicholsons hjem havde sex med en pige på blot 13 år. En sag som han iøvrigt tilstod og flygtede så til Paris Frankrig hvor han indtil i sidste uge var bosiddende.

Normalt ville denne gamle sag slet ikke interesserer mig, og ej heller ville jeg skrive om den. MEN. Ja, der er altid et men. På internettet og specielt på Facebook tilkendegiver mange at Roman Polanski skal frigives og løslades. Dette pisser mig sgu ret meget af. Han har trods alt haft sex med en kun 13 årig pige, som lige gyldigt hvad hun sagde, så skal man sgu som voksen sige nej.

Men nu hvor mit pis er oppe i høj temperatur, så er der gudhjælpe mig også Amerikanske instruktører som kommer Roman Polanski til undsætning og også vil have ham løsladt.

Instruktør Woody Allen med hans adoptiv datter og nu kone og mor til deres fælles barn.

Instruktør Woody Allen med hans og sted-adoptiv datteren Soon Yi's fælles barn.

Men der hvor filmen knækker for mig er at selveste Woody Allen kommer Roman Polanski til undsætning. Manden som dannede par med Mia Farrow igennem en lang årrække. Mia Farrow som havde adopteret Soon Yi og som Woody Allen er en de facto far til eftersom Woody Allen og Mia Farrow var par i mange år. Woody Allen bliver gudhjælpe mig kærester med Soon Yi, og prikken over i’et bliver da de får et barn sammen. Woody Allen kommer Roman Polanski til undsætning.

Der ligger sgu en film gemt her, som råber om at blive lavet!!

Skriv et svar

