The Devil Wears Prada – en film for fashionistas!

Posted: maj 17, 2009 in Film, Fotos, Mode
Tags: , , , , , , ,

Jeg så forleden dag THE DEVIL WEARS PRADA for første gang. Det har aldrig været en film som lå øverst på min film liste. Men jeg kan tydelig huske da jeg boede i New York, så var der mange dage hvor de optog filmen lige ude foran min dør på West Broadway og Spring Street. Men i Fredags tænkte jeg at jeg ville se et par film i weekenden, og lånte et par film fra kontoret med hjem.

Meryl Streep og Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Meryl Streep og Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Men jeg var faktisk positivt overrasket.Filmens historie og præstationerne er sådan nogelunde
acceptable. Meryl Streep og Anne Hathaway spiller da fint og Adam Grenier er også god.

Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Men det interessante ved filmen er naturligvis kostymerne, tøjet, outfitsene, taskerne, skoene og den fantastiske styling af selveste Patricia Field, som jeg også har arbejdet på SEX AND THE CITY.

Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Anne Hathaway i THE DEVIL WEARS PRADA

Skriv et svar

