Whitney Port fra MTV “The City” på forsiden af Cosmopolitan Maj 2009

Posted: april 8, 2009 in Fotos, Gossip, Mode
Tags: , , , ,
Whitney Port fra MTV "THE HILLS" på forsiden af Cosmopolitan US.

Whitney Port fra MTV "THE HILLS" på forsiden af Cosmopolitan US.

MTV reality stjernen Whitney Port fra MTV’s THE CITY er på forsiden af Cosmopolitan US Maj 2009. Den kan købes fra den 8. April 2009 i udvalgte butikker.

I interviewet taler hun om drenge, hendesvenner og hvordan livet egentlig er når kameraene er slukket.

Her er et klip fra bag om optagelserne af Cosmopolitan forsiden.

Whitney Port siger om hendes co-star Oliver Palermo “Olivia pyldre om mig og ser mig som hendes pet-project, men jeg er ikke en provins pige. Jeg er fra Los Angeles”.

Whitney Port fra MTV serien THE CITY

Whitney Port fra MTV serien THE CITY

Whitney forsætter: “Jeg har et nervøst sammenbrud et par gange om ugen. Minimum! Det er et stort pres. Nogle gange føler jeg at jeg ikke kan klare det mere. At jeg bare vil leve et almindeligt liv.”

Whitney Port fra MTV serien THE CITY.

Whitney Port fra MTV serien THE CITY.

Ifølge Adam DiVello, ide-manden og produceren af MTV’s THE HILLS og THE CITY, er Whitney Port helt nede på jorden og det var en kæmpe faktor for at give Whitney hendes egen reality serie.

Kommentarer
  1. SidneyLover siger:

    Hvad med at kalde den Sidney port?

Skriv et svar

