Kommer snart: Street Fashion

Posted: marts 26, 2009 in Fotos, Mode, Street Fashion
Tags: , , , , , , ,
New Yorker Fotograf Peter Miszuk som skyder Street Fashion

New Yorker Fotograf Peter Miszuk som skyder Street Fashion

Nu kribler det snart i mine finger for at komme ud på gaden i København og skudt mine egne Street Fashion billeder. Jeg havde faktisk mit kamera med da jeg skulle til et møde i Valby, og så tænkte jeg at jeg lige kunne nå at tage et par snap shots. Men forgæves. Det var sent og mørket var krøbet ind. Det var isende koldt og folk i Valby var meget konforme i deres tøj valg. Store mørke frakker og praktiske sko. Ingen farver, ingen teksturer, ingen flæser, ingen accessories, ingen ting. Jeg gav op. Da jeg kom hjem efter mødet, blev jeg lidt trist. Som fotograf ikke at komme hjem med noget som helst i kameraet er næsten at give op. Vent. Gav jeg op? Nå, men i de næste par uger arbejder jeg freelance ude i Filmbyen. Og herefter så går turen til Vesterbro, Nørrebro, Østerbro og Centrum naturligvis. Og så skal der skydes billeder. Glæder mig…. Kik snart forbi igen.

Skriv et svar

