Copenhagen Fashion Week

Posted: marts 16, 2009 in Fotos, Mode
Tags: , , ,
Day Birger et Mikkelsen modeshow på Kgs. Nytorv, August 2008

Day Birger et Mikkelsen modeshow på Kgs. Nytorv, August 2008

I August 2008 havde jeg fået muligheden for at være pressefotograf under Copenhagen Fashion Week. Det var et spændende job at følge de foreskellige modeshows og mode personligheder “up-close-and-personnel”. Der var rigtig mange shows som var fantastiske og der blev vist rigtig flot tøj. Og jeg fik også taget en hel masse rigtig gode billeder.

Kommentarer
  1. irina siger:

    Hejsa,

    jeg var der også.. fascinerende er det jo for de modebevidste mennesker 🙂 Overvejer selv at smide nogle billeder ind på min blog http://iryna.dk, dog er de lidt uskarpe… Men så måske til næste år 🙂
    Fed blog i øvrigt – jeg er blevet inspireret til min egen, som stadig ligger i udviklingsfasen. 🙂

Skriv et svar

